Architektura ve 3D
Render menu
Program podporuje tvorbu fotorealistických obrázků. Pro tento účel jsou k dispozici materiály s editovatelnými texturami (např. mramor, dřevo, kámen, koberce atd.).Každý objekt jako stěna nebo schodiště připojen k materiálu přes svou barvu. Pokud je mu přiřazena barva nepřipojená k žádnému materiálu, použije program tuto barvu. Díky příkazu Přiřazení materiálu objektům šetří program uživateli čas, protože zkracuje operace, které by jinak musel provádět uživatel.
Příkazy pro výběr a použití materiálů pro v projektu, umístění světelných zdrojů, výběr pozadí, výběr fotografických režimů a samozřejmě samotný render jsou k dispozici ve skupině příkazů PhotoIDEA.

Všechny tyto příkazy mohou být zvoleny v roletovém menu nebo v panelu nástrojů Render zobrazeném na obrázku.

Pokud tento panel nevidíte, zvolte Zobrazit > Panely nástrojů a zaškrtněte volbu Render. Panel nástrojů je pak zobrazen na obrazovce a může být libovolně umístěn.
Oproti skrývání a stínování nabízí renderování více realistický obrázek modelu včetně světel, stínů, odrazů a materiálů. Dodává tak modelu fotorealistický vzhled. Jak je vidět na připojených ilustracích, odstraní render skryté čáry a vystínuje plochy tak, jakoby byly osvětleny z imaginárních světelných zdrojů.
